În centrul unei afaceri de succes stă grija pentru clienți!
Rațiunea existenței și funcționării oricărei afaceri constă, în primul rând, în a avea cât mai mulți clienți care să fie satisfăcuți de calitatea produselor și serviciilor achiziționate, dar și de calitatea relației cu furnizorul acestora. Acolo unde și atunci când se ajunge la această situație ideală, managerii afacerii pot fi siguri că-și vor recupera investițiile și vor obține chiar profit, întrucât clienții mulțumiți vor reveni și, uneori, chiar vor aduce noi clienți.
ASRO vă oferă următoarele două produse necesare pentru creșterea satisfacției clienților:
Evaluarea satisfacției clienților. Tehnici, metode, instrumente
Cartea Evaluarea satisfacției clienților. Tehnici, metode, instrumente prezintă toate informațiile necesare oricărei organizații care dorește să aibă succes pe piață și să devină tot mai competitivă prin satisfacerea cerințelor clienților ei, reali și potențiali. Ea a fost inspirată de practicile celor mai competitive întreprinderi din Uniunea Europeană și SUA.
Pentru a avea succes pe piață, orice întreprindere ar trebui să-și concentreze eforturile, în primul rând, spre colectarea, analizarea, înțelegerea, cunoașterea și satisfacerea cerințelor, necesităților și așteptărilor tuturor clienților săi, curenți și potențiali.
Evaluarea satisfacției clienților – efectuată periodic, cât mai detaliat și mai relevant posibil – ar trebui să reprezinte un obiectiv permanent pe termen mediu-lung al oricărei organizații, realizabil prin măsurarea periodică a valorii indicatorului <gradul de satisfacție a clientului>, prin includerea acestuia printre indicatorii de bază ai întreprinderii și prin corelarea evoluției acestuia cu evoluțiile altor indicatori (cifră de afaceri, segment de piață, profit, rata profitului, etc.).
Autori: prof. univ. dr. ing. Nicolae-George DRĂGULĂNESCU,
Ec. Cosmina Voichița MESEȘAN
Preț: 24,99 lei (TVA inclus).
Grija pentru clienți
Pachetul Grija pentru clienți este un pachet complet care vă ajută la gestionarea relațiilor cu clienții având în centrul său satisfacția clienților, element de bază în creșterea unei afaceri.
Pachetul cuprinde, pe lângă cartea Evaluarea satisfacției clienților. Tehnici, metode instrumente prezentată mai sus și cele patru standarde internaționale care au ca domeniu de aplicare satisfacția clienților și anume:
- SR ISO 10001:2008 – Managementul calității. Satisfacția clientului. Linii directoare pentru coduri de conduită în organizații, standard care furnizează îndrumări pentru planificarea, proiectarea, dezvoltarea, implementarea, menținerea și îmbunătățirea codurilor de conduită pentru a obține satisfacția clientului.
- SR ISO 10002:20015 – Managementul calității. Satisfacția clientului. Linii directoare pentru tratarea reclamațiilor în cadrul organizațiilor, standard care îndrumări pentru proiectarea și implementarea unui proces eficace și eficient de tratare a reclamațiilor pentru toate tipurile de activități, comerciale și necomerciale, inclusiv cele referitoare la comerțul electronic.
- SR ISO 10003:2008 – Managementul calității. Satisfacția clientului. Linii directoare pentru soluționarea litigiilor în afara organizațiilor, standard furnizează organizațiilor îndrumări pentru planificarea, proiectarea, dezvoltarea, operarea, menținerea și îmbunătățirea soluționării externe, eficiente și eficace, a litigiilor referitoare la reclamațiile în legătură cu produsele.
- SR ISO 10004:2013 – Managementul calității. Satisfacția clientului. Linii directoare pentru monitorizare și măsurare, standard care furnizează îndrumări referitoare la monitorizarea și măsurarea satisfacției clientului.
Preț pachet: 287 lei (TVA inclus)
Comenzile se transmit la: vanzari@asro.ro